Sunday, June 22, 2008

Outing with d's famili




8.30 a.m aku tgh nyenyak tido sbb mlm tu ujan smpi pagi..syok woo..tetiba ada org call cell phone aku "private number". haram aku x angkat. Then phone umah plak bunyi, rupenye d, dia ckp mak dia nk ckp kat aku.Pujuk aku suh ikut diaorg p muar..malas nye!!! tapi nk amek atinye pasal, ikut.




9.25 a.m gerak dari umah aku p umah d.




10.10 a.m gerak ke muar. Hujan sepanjang jln. Berhenti kat machap, kencing. Pastu mse nk turun air ali cafe d tertumpah kat jeans aku. hangen.




12.30 p.m smpi kat muar trs menuju ke quaters abg lan, ya Allah rupenye dekat ngan umah lme aku..nostalgia




1.30 p.m makan time, lapar giler wei... mkn nasik, lauknye ikan semilang msk asam pedas, jantung pisang, sambal belacan..merembes..siap bertambah aku..




3.00 pm ajk d dan angkut 3 org ank sedara dia p jenjln kat muar, jenguk ke rumah lme ku. No. 49-1, Jalan Durian, Kg dato Seri Amar diRaja, Muar. Masih seperti dulu..kenangan. Pastu p kat tjg emas tgk monet ngan biawak..hahaha..lawak tol..sbuk amek gbr dlm kete, pastu bila monyet dtg dekat aku jerit mcm hape..pastu ble dah puas tgk monet..singgah ke 434 coffee shop kat muar, beli kopi, kaya & bun




4.30 p.m smpi umah trs buat kopi, mkn roti bakar, pastu abg lan ngan abg mi, bwk balik mee bandung..layannnn...




pastu lek..then smpi jb kol 11.00 mlm..letih