Monday, December 29, 2008

lupe diri di melaka


since aku x tau ape ntah masalah aku tak blh nk upload gbr kat facebook..geram nie..so aku decide nk tepek jek kat blog aku nie..senang. Dah la office ni panas, badan pun letih, mood tak de. Asik seronok bercuti jek, ni la padahnye. hehehe

cite sket psl trip ke melaka.

Jumaat 26.12.2008

Aku ambil cuti semata-mata nk ke melaka ni. Dlm pkl 10 lebih min msg dari kota Singa, nk suruh aku menjemputnya. Agak-agak dlm pukul 1 lebih jugak la dia sampai, pastu hantar dia ke rumah, dlm 2 lebih br sampai rumah dan masa tu alina dah msg ckp on the way nk menjemput aku. Adeh, kelam kabut mcm lipas kudung la aku di buatnya.

Dlm pukul 3 kami bereempat, aku, alina,min & zamie bertolak ke melaka. Mcm2 jgk la dlm perjalanan tu, mne kereta zamie ada problem mana ada eksiden lagi. kira-kira dlm pukul 5 lebih kami sampai ke A Famosa.

Sampai je A famosa sesat plak, huhuhu mujur abg tepung dan abg marlb menunggu di hujung jalan. Selamat sampai dah nk malam. sampai je sibuk semua main game eh main gitar hero, haruk semua, kelakar je dah mcm mini konsert plak.

3 comments:

Dari Jari Seorang Tepung said...

kenangan indah di melaka akan sentiasa kekal di sanubari..

MooN said...

yups..

Anonymous said...

me tooo...i xkn lupekannye....