Wednesday, April 22, 2009

Ada Aku Kesah

Sesuai x tajuk aku nie ek... hmm..how to start....x faham la sebenarnya, ape yang lelaki ni fikirkan dalam kotak fikiran mereka..kenapa x ske nk terus terang aje senang kan???

Smlm aku tgk CSI bila grissom decide untuk tinggalkan team CSI, sedih sbb x dpt tgk cara dia kendali kan kes but at the same time happy sbb dia dapat apa yang dia nak, which is to be with sara..(x de relevannya ngan cite aku diatas)

So, berbalik pada isu lelaki ni, aku lebih senang kalau xde ikatan, maksudnya "kawan", aku x msg dia x marah, dia x msg aku x marah sbbnya kite berkawan. Tapi, bila si lelaki ni beria nk ada "relationship" ngan aku, sampaikan sanggup jumpe mak aku, pastu memula ok, then tetiba entah ape hangen satu hari x msg x kol, nk cari pun ssh, aku kol x angkat. WTH!!! If u want the relationship to grow, so act like it!!! bukan mcm ni! Baru nk layan perasaan dan buat perangai!! Grow Up man!!

Lebih baik aku mcm dulu, happy!! x fikir langsung psl cinta, perasaan, apa-apa lagi ntah..WTF!!!

Ada aku Kesah!

No comments: