Wednesday, January 6, 2010

Bla Buhsan melanda diri...

tension tol la aku arini.. apsal la anak dia ni ada kat opis..dah la menyepah..menggangu org kerje..buhsan tol la..memula ok la dah lme2 nk buat keje pun x leh.. bohsan!!! Kerja dah la banyak pastu leh plak nk jadi pencacai dia nie..heiii..sangat la aku menyampah arini..

dah la x besh tengahari ni. leh plak ternampak my bestfriend punye laki ngan betina gatal!!! dah la buget dia lawa.. tolong la k.. ko tu tak setanding la ngan kawan aku tu..Sengal!! x ske la!!!

Kenapa ek, lelaki tu kalau handsome x pe. ni muke mcm pecah rumah pun ada hati nk main kayu tiga...

Lynn, aku harap ko kne la terima hakikat yang laki kau tu pasti akan kawen ngan betina tu, siap kuar lunch bagai..dari opis di tun Aminah leh mkn kat larkin perdana..bayang kan?? demi cinta ku pada mu kan?? so, aku nk ko sabar ye lynn..

No comments: