Thursday, February 11, 2010

bersyukur...

dengan cerita pertama aku td berkenaan dengan suami curang. aku bersyukur sbbnya sehingga kini aku masih lagi bujang, maksudnya aku masih buat pilihan untuk pilih yang terbaik dalam hidup ini.

Walaupun, ada sesetangah pihak yang tidak berapa nak senang tgk aku single, contohnya jiran aku yang mulut mcm longkang itew, ada seorang lagi manusia yg sibuk nak carikan aku bf. Sengal!! sgt tak bagus. sbbnya, aku tak pernah nak ganggu hidup mereka dia tapi mereka sukaaaaa la sangat nak ganggu hidup aku nie.

baru-baru ni, si kepoh nie siap tegur aku kononnya ada projek untuk aku. dan aku pun tanya, projek ape? Projek jodoh..aduiii...x besh dengar. Aku pun sehingga sekarang aku elak dari jumpe dia. Im single but not available okay!!!!!!! jadi tak payah nak jadi tukang temukan jodoh untuk aku..

No comments: