Wednesday, June 27, 2012

Forgive and Forget. Move On

Lawak...sebabnya buat benda yang agak memalukan diri sendiri.. Menyesal pun ada, tapi dah nature aku so nak buat camne. Masalahnya yang blah aku so yang kau nak menyampah dan benci sangat kat aku nie nape??? Okay, tegur dia tadi sbb rasa ganjil bila selama ni kita "mesra" tetiba jadi strangers. We are not surpose to end up like that. Grow Up for Gods sake...

Hurmm..hati manusia kan? masa dulu kata lain sekarang lain. Aku ada alasan kenapa aku bertindak apa yang aku rasa patut. This is involve feelings. Benda yang kita tak pernah nak rancang ia jadi. And  for U which failed to make decision. Then i make a move. We should RESPECTS other decisions and feelings too. I never talked about it. Its been a month now since we broke up. Walaupun kau dok mengata mengutuk aku bagai. Aku diam. Tanamkan dalam hati ini tidak ada sebab nak bencikan seseorang. Itu penyakit hati. Sebab nya aku pernah sayang kau, malah masih lagi sayang.

Enuff says..just Forgive and Forget. Move On

No comments: