Monday, February 16, 2009

Bila Mak buat Cite Sedih

haii..ssh jugak kan bila jadi anak perempuan dan bongsu dan blm kawen lagi. Mak aku tu bukan la jenis yang suka mendesak suruh aku kawen, setakat ni aku tgk dia la mak aku yang sangat sporting in so many ways. Walaupun...biasa la mak kan..kalau balik lbt sket bimbang..huhuhu..cume dua tiga hari ni, bila auntie aku call dari kl dok sembang ngan mak. jadinya aku ter"over" heard conversation mereka ni. Biasa la, soklannya pasal aku la..

"entah la leha (nme auntie aku), bdk tu (ex bf aku) tu suke yang macam tu, nk buat camne, biar la cikyah tu, tapi bimbang juga kan takut saya ni umur x panjang. Camni la ha, kalau ape2 jadik kat saya awak tgk2kan la cikyah ye."..

huhuhuhu..sgt terharu tetiba diri ku. hmm..terasa mcm membebankan semua org kalau aku ni masih blm berkawen. masalahnya jodoh ku belum tiba. (mengeluh sendirian).

Mak, jgn la bimbang psl cikyah ye. Walaupun jodoh cikyah blm tiba, dan di takdir kan mak x sempat nk tgk cikyah kawen, mak jgn la risau. cikyah akan jaga diri sendiri, cikyah takkan menyusahkan sesiapa mak..Cikyah nk mak jgn nk fikirkan psl cikyah sgt ye..Cikyah sgt sygkan mak sampai akhir hayat..

3 comments:

bacteria said...

isk isk.. biasa la anak pompuan.. cube anak laki.. x de kesah mana nye..

MooN said...

mne nye x kesah..sme je u..anak kan..

Anonymous said...

hmmmm..sabo je la kak...