Sunday, February 15, 2009

JoDoH

Ape perasaan aku sebenarnya ye?? suatu pagi di ari sabtu yg tenang, waktu aku masih belom mandi sambil menonton Midsomer Murder (British Investigation Drama, which is soo drama but i like it)..aku mendapat panggilan talipon dari akk aku yg sorang tu. Dia suruh aku MMS pic aku kat hp dia. Y?? aku bukan la type yg suke amek gbr sendiri kat hp.. LoL..sbbnya ada org nk tgk aku. kire nk jadikan calon menantu untuk anaknya. HOH! sgt la old fashion. Humm..alasan aku hp aku kokak x leh nk MMS... hehehehe..So, solution is terpaksa la dia email pic aku yg ada kat kamera dia.. thts is the best way i guess. Kirenya, kalau dia berkenan proceed kalau x "ada aku kesah"..

Hmm..at least aku x nak org match kan aku ngan duda2 atau org tua yg desperate nk isteri sbb x leh nk hidup sorang..PLeaseeee!!!! Mujur anak makcik ni mmg bujang..hehehe..harap bukan GAYah la ye...Jadinya, aku ni kire masih menanti sebuah jawapan. Berharap ke?? Don't Think so.. tp kalau kira nya jodoh aku tiba dan di takdirkan aku bercinta lepas kawen, then...aku redha la jawabnya..

3 comments:

Isis said...

Aku mimpi aku kena patuk ular..kikiki

MooN said...

hehehe,,aku penah mimpi bunuh ular. pastu aku tunang, pastu putus...hmmm

z.a.i.n.u.r said...

aku mimpi jadi ular... haha