Wednesday, February 25, 2009

Displin..commitment

rasanya aku ni je kot yg ada masalah dgn rakan sekerja aku. Ini dah pukul 9.29 pg.. dia dah dua hari tak dtg. alasan terjatuh di bilik air. Aku pun penah jatuh jugak, terhentak. betul2 kat punggung aku, kne tulang tongkeng lagi. kat tangga plak tu. Tp aku still juga pegi keje. Waktu tu aku p keje naik bas lagi...masalah betul la bdk2 skrg. Lain la kalau jatuh sampai patah pinggang ke, tangan ke, kaki ke.. blh la consider. Masalahnya plak dia ni mmg la ada masalah displin dan x komited dengan kerja. Susah la, gaji end month dapat penuh, datang lambat, suka hati nk keluar bila2. Moody, heii mcm2 la..dan yg sgt stress nya adalah aku, yang sibuk dtg awal, yg sbk bg sepenuh commitment pada firm ni, yg sibuk siapkan task di beri..tp dh 3 tahun x naik gaji...Camne??

2 comments:

bacteria said...

cian u moon, klu i dah blasah budak tu..kekeke..

MooN said...

kalau la belasah tu leh settle kan problem dah lme u i buat..kekeke..